01 July 2015

yeyeyeye

Salam all,

Alhamdulillah, dah  lebih 2 minggu berpuasa! setakat ni puasa gua penuh lagi. Harap sangat takyah ganti nanti. kehkeh

*pong pang kebabom* bunyi mercun start first day puasa haritu. Adik-adik semua meh hakak pesan. main mercun tu berpada-pada yea. Jangan sampai takde tangan masa raya nanti. (pesanan ikhlas dari bekas pemain mercun yang dah bersara)

Setakat ni dah macam-macam jenis kuih gua dah rasa. Dari tepung pelita sampailah ke kuih melaka. ehek. target nak selim masa puasa ni pun kelaut. Sebab masa puasa ni jugaklah macam-macam jenis makanan yang kau tak pernah nampak, ada depan mata. tangan ni pun gatal nak rasa semua benda.

Kuih raya biasanya gua memang pakai tunjuk je. Tapi tahun ni azam nak buat kuih sendiri, sebab ada geng kuih kat rumah. hakak gua kat rumah ni memang meletops dia punya tahap kerajinan nak buat kuih. Lagi-lagi cornflakes madu. Tapi cornflakes ni gua cadang nak buat dua tiga hari sebelum raya. sebab kalau tidak, memang kuih tu tak sempat nak bawak raya. sebab habis kteorang makan masa moreh. Hahaha

tajuk takde kena mengena dengan. Sebenarnya takde benda nak cakap pun, tapi macam lama tak hapdet. so gua merepek sikit.

ciao

p/s: hadiah giveaway haritu iolls dah pos. hadiah topup, please check email korang. iolls dah hantar nombor kat situ. huhuu

1 comment:

  1. Selamat berpuasa
    Saya ada buat segmen. Jom join http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-by-ms-kejupenyet.html

    ReplyDelete

hello.