01 August 2015

Sushi weh sushi

Salam all,

Diam tak diam, dah dua minggu kita beraya. Bagaimana dengan berat badan korang semua? masih ideal? eh. skema pulak kita.

Tutup cerita pasal berat badan. Pacita raya korang semua? Dah ziarah ke rumah pakcik, makcik, kakak, abang, sedara, sepupu sepapat, member ,cecikgu  bakal mak mertua .  eh . Yang belum ziarah tu, jangan risau okay gais. raya masih berbaki dua minggu >.< manalah tau kot-kot masa tengah beraya tu ada jodoh datang depan mata.

So far so good sebab aku dah beraya hampir ke semua rumah makcik pakcik aku. Esok pun jadual padat dengan ' openhouse' sesi melantak  . Bab-bab makan free ni memang aku suka.

Sepanjang-panjang minggu ni, aku sempatlah jugak beraya kat Setia City Mall, Jusco dan GM Klang. almaklumlah poket tengah penuh dengan duit raya. Tang-tang tu jugaklah duit raya aku habis. huhuhu bak kata akak aku, duit memang untuk diguna

Sempatlah jugak aku melantak Domino's , Kenny Rogers , Sushi King dengan Marrybrown. gua boikot mekdi .

 Domino's macam biasa ah. makan pizza gittew. Kenny rogers ni second time aku makan. almaklumlah, tukang tanam anggur macam aku ni pokai mana ada duit. Tapi seriously memang sedap lah makanan kat Kenny Rogers gua makan pun sebab akak guwa belanje  . Lagi-lagi kalau makan free.

Next, aku dengan akak aku pi makan kat Sushi King. Ni memang first time aku makan kat situ sebab aku memang tak berapa nak boleh telan sushi. Cik akak kita nak belanja (again) , so why not lah aku try kan. Kesimpulan yang aku dapat buat, tolong jangan bawa aku pergi makan sushi lagi lepas ni. hahaha

Okaylah, cerita semakin boring.

Tapi nak cakap jugak yang result upu will be out on 11th August ni. Do pray for me yea gaiss .

boleh tengok gegambo gua kat insta: nurhaziqahhazy

ciao, xoxo

14 comments:

  1. Aku punya kempunan kepingin Sushi King hang niiihhh Dx

    ReplyDelete
  2. nape taksuka makan sushi ke?? :D
    BV punya la suka sangat ngan sushi2 nie. hahahaha XD

    ReplyDelete
  3. Me tooo tak suka sgt sushi tp kalau org nak belanja , gua telan ja huhuhu . So goodluck for ur upu . Eghhh risauuuu ntah campak dkt mana lg lpsnii

    ReplyDelete
  4. good luck dik for upu. :) sushi sedap gila bak hang!

    ReplyDelete
  5. alaaa, akak sukaa kot sushi king. hehe. sedapppp.

    ReplyDelete
  6. sy suka sgt2 masuk sushi king! kalau x biasa jgn try ikan mentah tu.. try telur ka.. tuna mayo ka.... sedappp !!!!

    ReplyDelete
  7. saya boleh jugak makan sushi, tapi tak semua jenis kena dengan tekak. kadang-kadang tu rasa macam nak termuntah, sebab ia kan mentah. hehe. bukan peminat tegar sushi sangat lah. setakat nak merasa tu boleh la. hehe

    ReplyDelete
  8. masih maintain berat badan.. hihihiii~

    11/8? lagi beberapa hari je.. dupdapdupdap.. good luck! ^_^

    ReplyDelete
  9. same to me.. kite tak boleh hadam makan sushi.. Selalu kalau lepak memang kite surrender awal2.. HAHA

    ReplyDelete
  10. goodluck utk result upu! eh sushi sedaplah xD

    ReplyDelete
  11. CF pon tak berapa berkenan dengan sushi. huhuhu

    ReplyDelete
  12. saya suka mkn sushi, huhu
    sushi king tu halal x ek??

    ReplyDelete

  13. Assalamualaikum.
    Saya jual iphone,samsung,oppo dan powerbank.
    Jemput singgah blog saya
    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    ig saya @nurnasuha96_

    whatsapp +60196117811

    ReplyDelete

hello.