24 July 2015

Happy Eid evelibadi

Salam all

I hope its not too late for me to wish Happy Eid Fitri to all Muslim !! yeah finally beraya jugak kita ye.

Mainly reason aku lambat hapdet blog ni sebab sibuk malas beraya. hahaha. So amacam raya korang semua? best tak?

Apa cerita duit raya? masih banyak macam kecik-kecik dulu ke? kehkeh. Setakat ni Alhamdulillah, aku masih dapat duit raya macam tahun tahun yang lepas. awet muda kot

Nak cerita pasal raya, tahun ni aku raya kat Selangor jelah since atok kat johor dah takde. Entalahnak, nak kata best pun tak jugak. Sebab raya kali ni rasa macam asyik duduk depan TV je. Nak borak pun takde geng.

Ingat lagi masa kecik-kecik dulu, bila raya kat Johor aku lah taiko main mercun. Lagi-lagi bila ada ramai sepupu sepapat sekepala . Dah besar ni dengar bunyi mercun pun taknak kateko.

Rinduuuu sangat masa kumpul ramai-ramai kat johor, pastu siap main masak-masak kat belakang rumah.

Hari Raya ketiga dapatlah jugak travel pergi johor untuk raya rumah sedara mara kat sana. Duit raya bertambah

Soalan paling cliche aku dapat " sekarang belajar kat mana". "lepas ni sambung course apa" .
Jenuh la jugak nak explain yang aku ni tengah tanam anggur tunggu result UPU bulan 8 nanti.
nasib baik depa tak tanya " nak kahwin bila".

Lupa pulak nak cerita yang tema raya aku tahun ni warna HIJAU. go green bebeh.

Dua hari lepas konvoi dengan member kat palam beraya ramai-ramai. Masing-masing dah boleh bawak kereta weh. Teringat dulu nak pergi beraya, kena orang hantarkan. Baru sedar yang diri sendiri dah tua =(

gambar raya boleh tengok kat insta : nurhaziqahhazy

So korang, SHRMZB

ciao, xoxo.



8 comments:

  1. done follow sini..slmt hri rya
    http://muslimahsejati96.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tak meriah pun raya tahun ni & dah tak layak dapat duit raya sebab dah kawen. ahahaha! (kita la yang kena keluar duit).

    selamat hari raya! maaf lambat wish hazy. :)

    ReplyDelete
  3. Dayana tak sempat raya kat Malaysia jd tak dpt kumpul banyak duit raya hehe

    ReplyDelete
  4. BILA NAK KAHWIN ? HAHAHA SHRMZB sempat lagi kan even lmbat huhu . Oh btw , kita follow ig awakkkkkk ; sihasyaavii .

    ReplyDelete

hello.