04 July 2015

awkwardness

Salam all,

Frankly speaking, aku bukanlah seorang yang ramah and mudah untuk dapat kawan. Entahlahnak. low self esteem kot. eceh. Tak ah, sebenarnya aku memang jenis yang tak reti nak approach orang. But you know what, since aku masuk samura, aku dah jadi better kot. Aku cuba untuk cari kawan and eventho aku ni takla peramah, ada jugak orang yang nak kawan dengan aku. ahaks

Dah selalu sangat kalau jumpa kawan mama, they'll be like. "Haziqah tu baik je budaknye kan.. senyap je."

dan.
puaslah aku kena gelak dengan mama kaklong semorang.

Sebenarnya aku senyap kalau dengan orang yang aku tak kenal je weh. Dengan orang yang aku kenal, sumpah that i was like a totally different person. lol, aku senyap kat orang yang aku tak kenal basically sebab aku berat mulut takde benda nak diborakkan kot. kehkeh. oh. ataupun sebab orang tu pun perangai macam aku. takde benda yang nak diborakkan.

Tapi aku okay je kalau nak kawan dengan orang. Sebab orang kata, berkawan biar seribu, berkasih biar satu. eh takde kena mengena

Apa-apa pun, aku like seriously bersyukur sangat sebab ada ramai kawan gila baik. ihiks. seriously gaisss, kalau orang suruh pilih kawan mana yang aku paling sayang, aku betul-betul tak boleh pilih. sebab bagi aku, semua kawan aku sayang. Dorang ni semua perangai lain-lain. dan yang lain tu jugaklah yang aku rindu.

ciao, xoxo.


12 comments:

  1. kan? everyone ada deifferent identity.

    i am really talkative with my cousins tapi dengan kawan tak rapat ke apa ke senyap je. sebab i macam pemalu sikit :p .


    that's why i buat blog hahaha .


    ReplyDelete
  2. Hahaha, sama lah macam saya jugak. Kena orang lain tegur dulu, barulah boleh bersembang.

    ReplyDelete
  3. Huhuhu... samalah.

    Tapi macam saya yang payah nak mengekpresikan.atau bercakap. Kalau cakap dalam hati... fulamak laju jer

    ReplyDelete
  4. haziqah.. just be yourself! selesa mcm tu,go on je lah.. tapi kalau nk start menegur tu, try laa... lama2 dah boleh tegur orang dah.. =D

    ReplyDelete
  5. Lain orang lain lah kan. Allah jadikan kita manusia berbeza dari sudut itu. MOga kita semua menggapai hakikat bahagia yang sebenar.

    ReplyDelete
  6. Sama jugak dengan saya, banyak kali dh org ingat sy ni xpandai bersosial dgn org, haha padahal malu kadang-kadang dgn org yg xkenal

    ReplyDelete
  7. Kita pulak tak ada la peramah sangat. Tapi boleh la.. Nak bertegur ikut hati..Huhu ada masa takut gak nak bertegur sapa. Malu punya pasal ^^"

    ReplyDelete
  8. Kalau saya, bila dah rapat gila-gila dengan orang tu, memang havoc jadinya. Kalau baru-baru kenal rasa awkward gile nak start cakap ape tak tau.

    Jemput join giveaway http://www.fadzirazak.com/2015/07/giveaway-blog-fadzi-razak-launch-2015.html. 12 pemenang dicari!

    ReplyDelete
  9. yayy kita lebih kurang je dengan hazy. kalau jumpa orang baru, awkward gila nak start conversation. lagipun takde topik apa kan :P alaa padahal orang tu pun senyap gak, sape suruh ahahaha

    kalau dengan kawan kawan, akak la paling kuat carutz dan huha sebenarnya kakaka

    ReplyDelete
  10. btw akak dah follow hazy, mana button follow ? emm hilang. follow kat button atas je :D

    ReplyDelete
  11. Haha. Maknanya kalau dengan kawan rapat mesti jadi macam murai kan? Macam saya letewww.

    ReplyDelete

hello.