18 June 2014

Comeback

Asalamualaikum Warahmarullah..

Uhuk.

Korang ingat aku lagi tak ? When was my last post eyh? three weeks ago?

Haha.

Aku.
Rindu.
Blog.
Ni.

FYI, aku sekarang dah jadi siswi . yeay ! oh wait. Tak payah suka sangat sebenarnya.

Penat.

tu

normal


So, i tried-to-be a person yang kurang mengeluh. Sebab kat sini setahun je. Do the best

Minggu Destini Siswa (MDS) (orientasi) berlalu begitu sahaja. tanpa sebarang selfie gara-gara 'eyebag' yang bergantung kat mata,

This is the second week of my lecture. No such thing as back-to-basic. Lecturer acah-acah semua orang memang pandai macam zaman SPM dolu. kalau tak, camna boleh masuk Asasi Sains. ye dop? Minggu yang huru-hara.

Tryi'n to adapt myself here.

Ada cadangan untuk belajar secara effective bagi Pelajar Universiti? haha

me. kanan. abaikan muka sengal guwa.
muka acah-acah ayu XD


p/s: tak sempat nak blogwalking . ni pun aku curi masa kejap . kena siapkan assignments -.-

14 comments:

  1. Hai Hazy! Makin sy0mel ah sejak jadik siswi nih. Muehehee..rindu sgt kat Hazy. Lai lai lai..

    ReplyDelete
  2. Kena ulang kaji sendiri la gitu gamaknya.

    ReplyDelete
  3. belajaq elok2 naaa hazy ! rindu akak tak ?! haha

    ReplyDelete
  4. awek sisiwii uittt..
    kite ingat awokk nie, ahhaa

    Semoga Allah permudahkan segala urusan Hazy ye ^_^

    ReplyDelete
  5. salam bw di blan ramadhan..maaf lmbat bw..semoga ramadhan kali ini lebih bermakna yew..gud luck..pray for gaza :D

    ReplyDelete
  6. dapat universiti mana dik?


    jemput singgah ke blogshop kami.
    blouse dan maxi dress yang cantik dan murah.
    turut menjual perfume tester original.

    ReplyDelete
  7. hazy dah jadik siswi kat mano nih ? haha , gudluck :)

    ReplyDelete
  8. haziqahhh.. miss u lahhh... nant kita buat comeback reramai nak. haha ecah pun dpy 0n9 kekadang je

    ReplyDelete
  9. welcome back hazy :) miss you. belajaq leklok naa

    ReplyDelete
  10. wiwit.. dah jadi budak U dah diaa.. all the best!

    ReplyDelete

hello.