18 June 2014

Comeback

Asalamualaikum Warahmarullah..

Uhuk.

Korang ingat aku lagi tak ? When was my last post eyh? three weeks ago?

Haha.

Aku.
Rindu.
Blog.
Ni.

FYI, aku sekarang dah jadi siswi . yeay ! oh wait. Tak payah suka sangat sebenarnya.

Penat.

tu

normal


So, i tried-to-be a person yang kurang mengeluh. Sebab kat sini setahun je. Do the best

Minggu Destini Siswa (MDS) (orientasi) berlalu begitu sahaja. tanpa sebarang selfie gara-gara 'eyebag' yang bergantung kat mata,

This is the second week of my lecture. No such thing as back-to-basic. Lecturer acah-acah semua orang memang pandai macam zaman SPM dolu. kalau tak, camna boleh masuk Asasi Sains. ye dop? Minggu yang huru-hara.

Tryi'n to adapt myself here.

Ada cadangan untuk belajar secara effective bagi Pelajar Universiti? haha

me. kanan. abaikan muka sengal guwa.
muka acah-acah ayu XD


p/s: tak sempat nak blogwalking . ni pun aku curi masa kejap . kena siapkan assignments -.-